Razem dla dobra pacjenta
22 kwietnia odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Business Croma Academy” organizowane przez Croma Polska. Tematem była poprawa standardów obsługi pacjenta. Nie mogło nas tam zabraknąć. W spotkaniu uczestniczył szef kliniki, dr Bartosz Pawlikowski.
Podnoszenie standardów obsługi pacjentów jest jednym z najważniejszych celów, jakie Klinika Pawlikowski stawia sobie niemal od początku swojego istnienia. Od zawsze jakość i szybkość w rozwiązywaniu problemów stanowiły nasz najwyższy priorytet. Dr Pawlikowski podkreślił, co jego zdaniem było najbardziej godne uwagi w tym spotkaniu:
– Jako lekarz i założyciel kliniki niezmiernie cenię sobie te szkolenia. Zawsze inspirują mnie do tego, by coś poprawić np. zadbać o skrócenie czasu oczekiwania na wizytę. Pracujemy nad szybkim wdrożeniem takich systemów technologicznych, które pacjentom to zagwarantują. Szanuję też, co padło w trakcie szkolenia, wprowadzenie obowiązku informowania pacjentów o placówkach, które wykonują zabiegi niedostępne w danej klinice, co uważam jako lekarz za uczciwe i etyczne. Z pewnością ważnym tematem była dla mnie ta część, na której skorzysta interdyscyplinarna współpraca w opiece nad pacjentem, współdzielenie odpowiedzialności za wykonywane zabiegi oraz konsultacje wielospecjalistyczne w jednym czasie. To jest to, do czego zmierzamy od dawna: wielospecjalistyczna, zespołowa opieka nad każdym przypadkiem. Chcemy zapewnić osobom korzystającym z naszych usług w pełni spersonalizowane podejście, na które złoży się praca i wiedza wielu lekarzy. Każdy przypadek jest inny, a praca zespołu to najlepsza droga do satysfakcji z terapii.